8 Temmuz 2012 Pazar

Bir intikamın hikayesi Ghajini ~~



İntikam duygusu ne kadar güçlüdür ve insana neler yaptırabilir ? Bunun en güzel örneği işte bu film .. Yalnız bu noktada Hint filmlerinin ruhumuza işleyen o ılık rüzgarları devreye giriyor ... Müzikleri anlatım tarzı ve oyuncuları

Önceleri Hollywood , Asya yapımı filmleri çok izlesem de Bollywood benim için hep ön yargıyla baktığım bir olguydu . Neden ? derseniz bunu bende bilmiyorum saçma bir tabu işte ... Ama 3 idiots ardından gelen taare zameen par (Yerdeki yıldızlar) ile bu kesinlikle yıkılmış durumda - vaktim olduğu zaman bu filmlerden de bahsetmek isterim -

Ayrıca bu yıkımda en büyük katkıyı da usta oyuncu Aamir Khan' a borçlu olduğumu söyleyebilirim ... Oynamaktan ziyade yaşıyor diyebilirim özellikle de bu filmi izleyince daha iyi anlayacaksınız ^^

Filmi kısaca özetlemem gerekirse ;


Sangay Singhania rolünde Aamir Khan ... 15 dakikalık kısa bir hafıza yetisine sahip ''kısa süreli hafıza kaybı '' hastası olan bir adam ... Fotoğraflar la notlarla ve vücuduna kazıdığı dövmeler ile her yeni güne intikamını hatırlayarak başlıyor...

Zaten filmin başlarında yaşadığı acı fazlasıyla aktarılmış durumda... Tek bir hedefi var -Find Him -Kill Him


İşte şirinler şirini Kalpana'mız Küçük bir reklam şirketinde basit rollerde oynamaktadır ancak Air Voice yetkilileri ile görüşürken küçük bir yanlış anlaşılma doğmuştur... Bu yanlış anlaşılma sonucunda herkes Kalpana'yı Sangay Singhania' nin sevgilisi zannetmektedir Sangay başta tepki göstermek için gitse bile Kalpana'ya gerçek kimliğini belli etmez ...


Filmin güzel ve eğlenceli kısımları tam bu andan itibaren başlamaktadır .... Ve ardından gelen dram , aksiyon ve gerilim :(

Filmde aksiyonu gerilimi romantizmi ve komediyi tam bir harman haline sokmuşlar .. Anlatmak hakkında konuşmak istediğim bir çok sahne var ancak Spoiler vermemem daha güzel olacaktır ...

Hint filmlerinin vazgeçilmezi olan müzikler de ruhunuza işleyecek cinsten ...



Çok acayip hikaye...
Yorgunluktan başka bir şey içermiyor..
Sen benim gerçekleşmeyen isteğimsin,
ruhum sana hasret.
Yaklaş bana yalvarırım sana.
Kalbim istikrarsız
renklerime katıl.
Sadece benimle yürü yalvarırım sana... ~~




Ayrıca filmin adı neden Ghajini yada ne anlama geliyor merak etmiş olabilirsiniz ... Kötü adamın adı Ghajini hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum filmi izlediğiniz de ne demek istediğimi anlayacaksınız ... Umarım çılgın sinema severler yolda görünce bizde kötü karakterlere yapıldığı gibi laf atmışlardır dövmüşlerdir :P Hayır adamın ne günahı var diyebilirsiniz ama ben karışmam hak etti !!


Son olarak ben bunu sevdim izleyin izlettirin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder