11 Temmuz 2012 Çarşamba

Film Defteri #2


HELLO GHOST



Cae Tae Hyun mükemmel oyunculuğu ile karşımızda ... Hello Ghost tür olarak komedi-dram kategorisinde yer alabilir .. Türünü de layıkıyla yerine getirdiğini düşünüyorum .

Filmi kısaca özetleyecek olursam .. Yalnız ve mutsuz başrol oyuncumuz Sang Man sürekli olarak intihar denemelerinde bulunmaktadır. Ancak her seferinde de başarısız olmaktadır .


Yine bir intiharı daha başarısızlıkla sonuçlandığı sırada hastahanede yatarken garip insanlarla karşılaşır fakat sonra anlayacağı üzere bu insanları sadece kendisinin görebildiğini ve bu insanların aslında hayalet olduklarını anlar .

Bunun üzerine hayaletlerinden kendinden uzaklaşmasını sağlamak için bir Şaman'a gider . Ancak Şahman bunun bir tanrı armağanı olduğunu ancak hayaletlerin kendileri isterse gideceklerini söyler . Hayaletler Sang Man'ın etrafında bulunduğu sürece onun bedenini kullanacaklardır ...


Sang Man hayaletlerin dileklerini gerçekleştirmeye ve bir an evvel gitmelerini sağlamaya çalışacaktır . Çünkü ancak hayaletler yok olduğu zaman intihar etmeye devam edebilir :D Hayaletlerin dileklerini yerine getirebilecek midir ve hayaletler gidecek midir ? İzleyinn ve görünn ....


Filmin başlarında inanılmaz güldüm hayaletler yüzünden şekilden şekle girdi adamcağız .. Resmen 4 kişilik yemek yiyor sürekli içki ve sigare içiyor abur cubur yiyor ve ağlıyordu :) :) İntihar etmeden de ölüp gideceğini düşündüm




Tae Hyun 'un oyunculuğunu oldum olası çok beğenmişimdir .. Bazı sahnelerde o kadar güldüm ki ekrana ellerimi atsam yanaklarını sıksam diye düşünmedim değil :D

Ayrıca filmin sonu sizi çok şaşırtacaktır eminim ... Küçük bir aşk hikayesi de bu film de yok değil ;)

İzleyinn izzlettirin !!!

------------------------------------------------------------------------------------

A MAN WHO WAS SUPERMAN

Tae Hyun'un lafı açılmışken tabiki aklıma Jun Ji Hyun gelir yani . Bende gittim onun da filmini izledim :D


Başrol oyuncumuz Jun ji Hyun (Song Soo Jung) insanları konu alan belgesel çekimleri yapan bir ekipte çalışmaktadır. Bir gün yolda Süpermen olduğunu iddaa eden havaii gömlekli  bir adamla karşılaşır.

Soo Jung'un ilgisini çeker ve onu kameraya almaya başlar ... Adamın süpermen oluşunun arkasında ki gerçek hikayesi acaba nedir ???



Başlarda komedi gibi görünse de Hello Ghost'ta olduğu gibi kendi dramı içinde saklı ... Aslında anlatmak istediği çok eleştirdiği çok şey var bu filmin de ...

Film boyunca adamın gerçekten süpermen mi yoksa deli mi olduğu sorusunu sormaktan başlarda pek konsantre olamadım sadece komik ve bir adamın dünyayı kurtarmak ve daha güzel bir yer yapmak için uğraşları vardı ancak sonra bütün taşlar yerine oturdu ve anladım asıl gerçeği !

Filmin beğendiğim diğer bir tarafı da replikleri , insanı düşünmeye sevk eden bir çok replik saklıydı filmde ~~




Süpermen olmak için özel güçlere mi ihtiyacı vardır insanların ... İnsan olmak için akıllı mı olmak gerekir ... duygularınızla hareket etmezseniz onlar olmazsa siz siz olabilir misiniz ??!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder